Isnin, 4 April 2011

my pastry


projek terbaru dan lama,,, dah lama teringin nak buat pastry puff croissant n danish tapi tu lah sikap procrastinate ni mmg la tak bagus,,, so on n on n on la cik liza ooiiii hehehehe,,, bkn nye susah jek,, lapis kan je lahhhhh,,, aduyaiiii,,,, so mana pegi deiii semangat ni huhuhuhu,,, leka berfb je tuuuu hahahahah,,,, lepas tu main game hahaha,, so stoppp it,,,, padan muka sendiri,,,, heheheheh,,




3 ulasan:

  1. Kak liza,
    Cantik croissant akak..Wah jeles betul tengok roti2 akak kat sini...

    BalasPadam
  2. Salam kak...
    Awat???? Tokeh roti cuti ka??? Datang umah Naz amik award utk akak eh tp x yah buat tagnye..
    Ni linknye.. http://ovenkecil.blogspot.com/2011/04/thanks-nieza-dear.html

    BalasPadam